Friday, December 16, 2011

KFC Bajet Hujung Bulan

Hehehehe~~~ Tergelak sendiri bila teringat kerja bodoh saya dan adik2 petang tadi di KFC Samarahan... Dah la hujung bulan, tengah takde duit. Tapi sibuk jugak nak menyemak makan di KFC... Akibatnya??? Jadi la macam ni... (^_^)


Hahahha~~~ kongsi 3 yerr air tu... (^_^) 
Pinggan yang ada mash potato dan bun tu adik punya, sebab dia yang sponser, jadi dia je yang boleh lebih sikit... hehehhe~~~ =)

Muka seposen je makan ayam
TAUKE of the day... hahahha~~~
Tak nak makan ke??? Ni saya ambik satu... =)
Hehehhe~~~ Actually bukan bajet... Tapi saje je nak datang melepak. Malas pulak nak order banyak2 sebab bukan nafsu nak makan KFC hari ni, nanti gerenti tak habis. KFC ni ikut nafsu je kalau nak makan... Jam masih awal lagi, saya kena balik pejabat pukul 3ptg, tapi jam sekarang baru pukul 1ptg. Sebab tu la pegi KFC habiskan masa duduk2 dan mengganggu ketenteraman awam... hehehhe~~

Hahahah~~~ Muka apa tu Ezi oiiii~~~~ =D
.

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~