Friday, January 6, 2012

Mistery Delivery... My 24th Birthday

Hari ni dah 6 januari 2012... Sampai je rumah, terus nampak kotak kiriman pos yang besar kat atas meja... Mula-mula tak tahu milik siapa. Saya pun tak kisah nak cek sebab saya memang tak pernah terima apa-apa kiriman barang pos... Tapi, last2 tengok jugak... Sebab sifat "poret" tu ade... Hehhehe~~ Rupa-rupanya kiriman tu untuk saya... DAN agak terkejut bila dapat tahu dari siapa...


Saya tak sabar nak buka sebab nak tau apa kat dalam tu... Mak dan adik-adik semua sibuk meneka... Saya pulak slow-slow je bukak... =)


Bila dah buka, saya agak terkejut sebab tu adalah benda yang saya pernah mintak dah agak lama dalam tahun lepas... Saya sangat suka bunga... Dan hari ni saya dapat bunga... Atleast satu impian saya tercapai walaupun tak 100%... Siapa pun pemberinya... Saya ucapkan terima kasih banyak-banyak... Ada jugak benda untuk mencantikkan kereta saya tu... =))


Esok ade lagi ke surprise untuk saya??? Heheheh~~~ Betuah punya budak... =))
.

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~