Saturday, January 21, 2012

Ulat oH Ulat...

Heheheh~~~ Nak gelak jab...Sebab Happy... Saya ni gilerr anak patung... Tapi bukan Teddy Bear atau Barbie yerr... Saya suka patung yang pelik2... (^_^)

Hari tu saya dapat anak patung baru... Dah lama saya inginkan si comel ni... =) Tapi sekarang saya dah dapat... Dia yang bagi... Diantara orang-orang yang sayangkan saya... Si Ulat yang comel... (^_^)


Lepas mandi petang, saya bergambar sdengan si Talu ni... =) Nama ulat ni Talu... Comellll... Kan3??? Muka saya sendiri pun dah macam ulat jugak... Heheheh~~~

.

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~