Friday, February 3, 2012

My Sis 20th Birthday...

Hari tu Hari Lahir adik saya... 27 Januari 2011... Tapi baru sekarang baru ada masa nak tulis entry ni... Hehehe~~

Happy 20th Birthday Sis Nurmuliati Bt Morshidi
•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸
Happy 20th Birthday Nurmuliati Binti Morshidi... No. kad Pengenalan 920127~~~ ... Hahahah~~~ Takde la nak letak no. IC pulak... (^_^)
•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸¸.•♥•.¸•♥•.¸

Masa 27 Januari tu.. Bapak dan adik saya yang jadi chef... Sedap... Suka tengok makanan sebelum dan selepas di masak... Seronok ambil gambar perut pun jadi kenyang... Cantik kan??? lebih-lebih lagi bingka durian dan nasi pelangi... Warna warni je... hehehe~~~ Ambil bau je dah kenyang... Hehehhe~~~

Kuih Bingka Durian
Nasi Briyani Pelangi
Udang Goreng Kari
Ayam Goreng Kunyit
Tengah adik-adik sibuk masak, saya dan bapak keluar pergi beli kek... Diorang tak tahu pun pasal ada kek, sebab ingatkan makan-makan je... Heheheh~~ Bapak dan adik-adik masak semuanya sedap... (^_^) Sebab tu la badan kami ni besar-besar... Hihihi~~~ =) Happy Belated Birthday Sis... =)
.

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~