Saturday, March 10, 2012

Senyuman yang Menyejukkan Hati

Dari jauh terpandang senyuman tu, nak marah pun dah tak jadi... Sejuk je hati bila tengok... (^_^) Saya naik sampan, sebab malas nak driving keta, jadi ambik short-cut je la... Hehehhe~~~ Dari sampan la ambik gambar ni, ternampak dia tersenyum dari jauh lagi... (^_^)


Jalan-jalan di petang hari di Water Front... Dannn~~~~ Saya dapat coklat chomel... (^_^)


Coklat comel kat atas ni GirlFriend kawan saya yang jual... Kalau nak tengok lebih lagi, KLIK SINI... Yang kotak ada 3 biji tu RM3.50... sekotak ada love tu RM2.50... Sedap... =) Kalau untuk gift memang sesuai... (^_^) Ada banyak lagi, tengok la sendiri dalam link yang saya bagi tadi, OK...

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~