Saturday, April 14, 2012

Jangan Pandang-Pandang Adik Saya

... Ngeee~~~ Takde kaitan pun dengan tajuk entry ni... Jangan pandang-pandang, cerita hantu komedi yang kami tengok Khamis lepas... Baru je nak tulis kat sini... Saje je... Hhehehe~~~ Saya pergi tengok bersama dengan adik-adik seperti biasa... Itulah adik, sahabat dan segalanya untuk saya... Kalau ada orang (lelaki) yang berani susahkan diorang, saya dulu yang akan susahkan budak tu.... (^_^)

Dara Kembar Morshidi... =)
Macam kembar tak??? Kami pakai baju dan tudung sepasang, saje je nak jadi kumpulan boria kuching... hahahah~~~ Nak tengok muka bodoh kami???


Bagi kecik je... Malu pulak...Dah3... tak perlu merapu... Tiket dah beli, tapi masih awal... Lepak dulu kat bawah, tak tau la apa nama kedai.. Ngeh3~~ (^_^) Anak saudara saya ni comel kan??? Nama dia Kiki... Pakai topi burung lagi tu.. (^_^)

Si Kecik yang comel bersama makcik yang sengal... Hehehhe~~~
Makcik-makcik dia pun apa kurangnya kan??? Cuma ada sedikit sengal... Hehhehe~~~ Asyik adik saya yang sorang tu je tak nampak muka, sebab dia CameraGirl... (^_^) Ni dia tiket wayang cerita yang kami tengok... rasanya kami je kot yang ada hari tu, sebab hari berkerja sapa yang pergi panggung... Syok~~~ (^_^)


Si kecik tu pun comel, tengok wayang tak payah nak duduk di kerusi... Dia lagi suka duduk tengah-tengah lantai... Rasa seperti panggungku rumahku kot... (^_^)

Kiki yang Comel... =)
Lepas tengok wayang, pergi la jalan-jalan... Sebab dah janji nak bawa adik jalan-jalan time cuti... (^_^) Alahai... Bila lah adik pulak nak bawa kakak.... (^_^)

Gud Nite People... =)

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~