Sunday, April 15, 2012

Segmen : Ayu Cari Rakan Blogger

Memandangkan hujung minggu ni saya lapang sangat, jadi saya nak join beberapa segmen... Diantaranya ialah segmen oleh Kak Arini Ayu ni... (^_^) Kalau nak join, klik je tajuk ni >>>



Take Care People... =)

4 comments:

haz hany said...

salam
datang dari segmen sama..
saya dah follow...jemput ke blog saya...
http://hazhatikuxlgkemek.blogspot.com/2012/04/segmen-ayu-cari-rakan-blogger.html
TQ;)

Yatt Moore said...

Sama2 join... (^_^)
jom join segmen ni untuk sokong blogger baru macam saya... =) http://tamankemboja.blogspot.com/2012/04/segmen-jalan-jalan-membaca-blog.html on Segmen

shafiq said...

selamat bersegmen , hehe :D

AyuInsYiraH said...

tq ye...

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~