Tuesday, April 24, 2012

Segmen : Jom Kenali Blog Saya

Segmen Miss Z ni macam sesi perkenalkan diri pulak... heheheh~~~ (^_^) Tapi takpe, seronok jugak... Kalau korang nak join, macam biasa la, k... Klik je tajuk segmen di bawah ni... (^_^)






Baiklah, biar saya perkenalkan diri dulu yee.. =) Blog ni tak sampai 2 tahun lagi umur dia... Bukak pada Febuari 2011... Nama Taman Kemboja ni saya dapat sebab saya minat giler dengan Bunga Kemboja... (^_^)

Kalau korang tak keberatan, boleh join segmen ni jugak...


Take Care People... (^_^)

7 comments:

MISS Z BERCELOTEH said...

Terima kasih sebab sudi join segmen miss z..
jom terjah peserta lain pula

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/04/senarai-peserta-segmen-jom-kenali-blog.html

NasZ said...

salam kenal. dah follow awak.

terjah sini dari segmen miss Z.

TOLONG KLIK SINI DAN TEKAN VOTE. TERIMA KASIH

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

NURUL AMEERA said...

singgah di sini..slam pekenalan...jemput singgah ke blog saya :)
http://ameera2793.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-kenali-blog-saya.html

Rafflesia™ said...

as-salam dan hi,

datang dari segmen JOM KENALI BLOG SAYA.. jom http://syiedalikes.blogspot.com/2012/04/segmen-jom-kenali-blog-saya.html


syieda,

Lily said...

Lily singgah sini dr segmen Miss Z ^_^

Farhana Ahmad said...

singgah sini dr segmen Miss Z ^_^

Mrs.BuduBilis said...

SALAM SINGGAH..SORRY LAMBAT SAMPAI..KOMUTER ROSAK HAHAHA GURAU JE

SALAM KENAL DAN DH FOLLOW PN.JANGAN LUPA FOLLOW ME TOO K ^_^

http://dindamaisarra.blogspot.com/2012/04/segmenjom-kenali-blog-saya.html

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~