Thursday, July 12, 2012

Membulat ke Depan... =)

Assalamualaikum... (^^,) 

Pagi-pagi ni senyum je bila tengok gambar semalam... Perut dia dah boncet... Hehehhe~~ Seronok bila tengok dia boncet... Kalau boncet, tu maksudnya dijaga betul la kot... =)  Saya dah berjaya naikkan berat dia 11kg... Hehehhe... Alhamdulillah.... Tapi janganlah terlebih sampai kembang pulak yerr... 

Cukuplah setakat sampai seimbang dengan saiz badan saya... Tak la nampak saya ni besar sangat dan dia pulak kecik sangat... =P Saya pulak dalam proses nak kecikkan badan... Kalau tak, saya nampak terlampau besar... Huhuhuh~~~~ =)


Take Care People.... =)

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~