Sunday, September 2, 2012

Thanks Kawan Dia yang Support... =D

Assalamualaikum... Tadi dok sibuk-sibuk search google untuk cari idea patch work, mata pun ngantuk dan tak tau apa lagi dah yang nak ditaip...

Pastu taip la nama sendiri sampai jumpa banyak gambar merapu... heheheh~~~ =P Dah cari nama sendiri, cari la nama En.Suami pulak...dan terjumpa satu entry ada nama En.Suami... Entry tu dari blog kakak ni >>>> http://www.munnafendy.com...


Rupa-rupa nya akak tu kawan En.Suami masa di Politeknik Shah Alam dulu... Syukur sebab ada kawan-kawan yang menyokong dan mendoakan En.Suami... Semoga akak dan kawan-kawan yang lain diberkati dan dirahmati Allah... Amin... Terima Kasih yerr... (^_^)

tAKE cARE pEOPLE... =)

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~