Thursday, January 17, 2013

Forest Header

Bila bosan dan dah ada PC sendiri, inilah jadinya... Mulakan balik hobi edit gambar... Ehem ehem... Pandai ke???? Walaupun tak berapa pandai nak bermain dengan Adobe Photoshop, tapi nak jugak try sebab suka tengok gambar-gambar yang orang lain edit guna photoshop...
 
Inilah hasilnya...dapatlah tukar header baru untuk blog... (^_^)

Bagaimana rupa gambar asal sebelum jadi macam ni??? Di campurkan dengan latar belakang hutan yang saya ambil dari internet...


Pastu.... Campurkan gambar 1 dan 2... Jadilah 3.... Siappppp~~~ (^_^)


Take Care People... =)

No comments:

Istighfar

ISTIGHFAR, kalimah yang sangat pendek, memiliki makna yang sangat dalam, sangat indah dalam hidup kita dan memiliki 2 makna.

1. Setiap kali kita mengucap Astagfirullahal'adzim, bererti kita memohon ampun dan maaf daripada Allah, minta ditutupkan aib kita. Semakin kerap kita beristighfar, semakin bersihlah kita dari dosa, kesalahan dan keaiban. Sebab itu Allah menyukai hamba yang beristighfar, kerana tak satu pun antara kita yang bersih dari dosa. Maka beristighfarlah agar Allah mengampuni dosa, kesalahan dan menutupi aib kita.

2. Setiap kali beristighfar, bererti kita brsungguh2 mohon daripada Allah agar memperbaiki hidup kita, menguatkan aqidah kita, membuat kita nikmat dalam ibadah khusyuk dan menjadikan akhlaq kita mulia.

Wallahualam~~~